حمل و نقل زمینی

یکی از قدیمی ترین راه های جابجایی کالا در جهان، حمل و نقل زمینی است. در صنعت پیشرفته امروزی، حمل و نقل زمینی از نظر قیمت و سرعت، جهت حمل بسیاری از محموله ها مناسب است. حمل و نقل زمینی شامل دو سبک عمده سیستم حمل و نقل ریلی و جاده ای می باشد .

خدمات حمل و نقل زمینی یکی از رایج‌ترین انواع روش های حمل و نقل بار است. روش زمینی خود به سه دسته‌ی حمل و نقل جاده‌ای، حمل و نقل شهری و حمل و نقل ریلی تقسیم می‌شود. از قدیمی‌ترین روش‌هایی که همواره برای حمل و نقل بار استفاده شده حمل و نقل بار زمینی است. حمل و نقل جاده‌ای در گذشته به وسیله‌ی حیوانات باربر مانند شتر، اسب، الاغ و غیره انجام می‌شده است ولی در حال حاضر این صنعت از طریق ارسال بار به‌وسیله‌ی خودرو یا کامیون کار خود را انجام می‌دهد. این روش از سرعت و دقت مناسبی برای حمل بار برخوردار است.

در حمل و نقل شهری شاهد جابجایی کالاها در سراسر شهر و از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر هستیم. این کار به‌وسیله‌ی کامیون‌های نسبتاً کوچک، اتوبوس، ون، موتور و غیره انجام می‌شود.

و مورد آخر حمل و نقل ریلی. حمل و نقل ریلی نقش زیادی در تجارت بین‌الملل ندارد ولی بااین‌حال می‌توان برخی کالاها را از این طریق به سایر کشورها ارسال کرد.

 

حمل و نقل زمینی با کامیون

 

عنوان

ما آماده ایم محصولات شما را از ایران به اروپا و بالعکس ارسال کنیم!

سرویس هوایی، زمینی، دریایی و ریلی، ارسال محصولات در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه

X